mandag 22. september 2008

Pannebånd

Mønster: eget
Garn: 25 g Fiesta
Krok: # 5

Jeg har heklet meg et pannebånd. Ikke noe fiksfakseri, bare fastmasker til ønsket lengde og så en kant rundt. Dette ble liggende hos kjæresten, sånn i tilfelle jeg glemmer hodeplagg en gang. Ser ut som at små, kjappe prosjekter er tingen for tiden. Har 4 prosjekter på pinnene for tiden. Det ene er jeg ikke motivert for å gjøre ferdig, men siden det er en julegave så kan det vente en liten stund til. Så har jeg en julegave som jeg er motivert til å få ferdig, men som jeg glemte hos kjæresten. Og til sist to par pulsvarmere, et til meg selv og et til Norge vs Danmark. I tillegg har jeg mange planer i hodet, så får vi se om jeg klarer å fullføre noe :)

Image Hosted by ImageShack.us

1 kommentar:

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)