tirsdag 14. oktober 2008

Siden maskinen...

...sto framme, så har jeg visst sydd litt til. Kom plutselig på at jeg ikke hadde sydd etui til den lille saksa mi, så da gjorde jeg det. Og om du var i tvil så er lilla helt klart en av mine favorittfarger. Liker grønt også, men til sånne ting som etuier, poser og slikt så er det akkurat som om det ikke passer. Da er det lilla - og eventuelt svart, som er tingen :) Fargene på bilde lyver litt, kameraet mitt er veldig glad i å gjøre alt grønt og lilla mye blåer enn det faktisk er. Etuiet er en blanding av en framgangsmåte jeg fant på nett og måten jeg har sydd slike tidligere. Jeg brukte to stoffer, tynn vatt, litt silkebånd til hempe og en lilla knapp fra knappeposen - vips så var det blitt et etui.

Image Hosted by ImageShack.us

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)