fredag 9. januar 2009

Decluttering VII

Decluttering går ut på å kaste, gi vekk/selge eller redesigne ting man ikke bruker. Les mer om det her eller i tidligere innlegg.

Den gangen her har jeg gått gjennom skapet mitt.

Hvit singlet - den er blitt så levjete at den ikke er verdt å gi bort. Så den blir klipt opp i filler og brukt til å vaske do eller noe. Så er det bare å kaste fillene etter bruk.

Diverse gensere og t-skjorter - skal vaskes så sende til Fretex.

To topper - disse har jeg sydd selv og klarer derfor ikke å bare sende dem avgårde. Men det er virkelig ikke mine farger, så de blir ikke brukt. Derfor kan jeg jo se om det kanskje er andre som vil ha dem i bytte mot noe garn eller noe.

Den beige toppen går i skrå over brystet, har splitt i siden og knapper til pynt. Selv om knappene til en visst grad holder kantene på plass, så kan de taes av dersom det er ønskelig. Tror det er en ca størrelse 38, stoffet er strekkbart.

Beig topp

Den andre toppen er sydd i et slags batikkstoff, littegrann strekkbart det også. God lengde på den og liten arm, ellers ikke noe spesielt med den. Litt større enn den beige, så kanskje størrelse 38-40.

Batikktopp

Om du kunne tenkt deg en av toppene så legg igjen en kommentar der du forteller det. Er ikke så kravstor, så bare noe garnsmåtteri eller noe annet i bytte :)

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)