tirsdag 17. februar 2009

Adamas pulsvarmere

Mønster: eget, med utgangspunkt i FB-pulsvarmere og Adamas sjal
Garn: 10 g handfarget ull, rester fra sjalet
Pinne: # 4

Jeg har strikket pulsvarmere som matcher sjalet mitt. Hadde planer om det hele tiden, men ble litt bekymret når jeg brukte mer på sjalet enn jeg hadde tenkt. Men siden det bare gikk 10 g til begge to så var visst ikke mengde noe problem (har fremdeles 10 g igjen). Har sett på oppskriften til FB-pulsvarmerne, tilpasset maskeantallet og brukt deler av chart 3 fra sjalet - voila - et par matchende pulsvarmere!

Så har jeg heklet en liten "snor" og festet en knapp i hver enda. Med "snoren" bak ryggen, en knapp i hver spiss av sjalet, kan jeg feste det rundt meg. Omfavnelse.

Adamas pulsvarmere

9 kommentarer:

  1. Fint med matchende pulsvarmere. Og så lurt med den festeanordningen på sjalet. Lekkert sett!

    SvarSlett
  2. Flott sett!! Kjempelurt med den lille løsningen bak! =)

    SvarSlett
  3. Knallfint, pulsvarmerne var virkelig delikate!

    SvarSlett
  4. Åh, nydelig!
    Jeg som er pulsvarmerjente (!), falt pladask for dine her; så fin farge og mønster!

    SvarSlett
  5. Det var jo kjempe nydelig og kult da. Ble jo ett fint sett. Smart du har gjort med sjalet også med den festeordningen. Kjempe fint! Ha en fortsatt fin onsdag. Klem

    SvarSlett
  6. kjempefint sett! Jeg elsker fargen :)

    SvarSlett
  7. Så lekre ting du har strikket.
    Ønsker deg en flott og kreativ uke :)

    SvarSlett
  8. Så stilig du ble. Dessuten var det jo en smart løsning du har funnet på. Nydelig sjal og pulsvanter. Nålen du fikk av bestefar var super, flink han!!

    SvarSlett
  9. Dette var kjempe fint!!
    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)