fredag 9. juli 2010

En positiv utfordring

AnitaK og Silje har utfordret meg til 1) å skrive 6 positive ting om meg selv, 2) vise fram et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med og 3) plukke ut 6 andre som skal gjøre det samme. Er en stund siden jeg fikk utfordringen, men en kombinasjon av at jeg var vekkreist og derfor ikke hadde tilgang på bildene min, og det at det er litt vanskelig å skryte av seg selv, gjorde at det har tatt litt tid. Bedre sent enn aldri ;)


1. Jeg er så heldig at jeg kan ta buss til og fra jobb, dermed er jeg miljøvennlig :)

2. Jeg er blitt flink til å (prøve å) tenke positivt og fokusere på de bra tingene i livet.

3. Jeg er kreativ og kan strikke de fleste plagg (selv om jeg ikke nødvendigvis gjøre det fordeom).

4. Jeg er blitt mye flinkere til å lage ting fra bunnen, og bruker mindre ferdig-poser enn før.

5. Jeg er nyskjerrig og liker å finne ut av ting jeg plutselig funderer på.

6. Jeg er ikke perfekt, men passer perfekt til kjæresten min allikevel <3

Jeg liker å leke meg med kamera og photoshop, så jeg har flere bilder som jeg er fornøyd med (digitale bilder er flott, for av alle de hundrevis av bildene som blir tatt, så må noen bli bra :p), her er et av dem.

Jeg utfordrer Linn, Brit-Elin, Ida, Papirkurven, Ingeborg og Sylke. Gleder meg til å høre positive ting om dere som jeg kanskje ikke vet om..

5 kommentarer:

  1. Så fin dame, det er morsomt å se bilder av folk i bloggene rundt omkring!

    SvarSlett
  2. Heisann, så fint bilde av deg :) Takk for at du gir utfordringen videre til meg, men jeg har i senere tid kuttet ut både awarder og utfordringer... Men det kan jo være noen av de andre som tar den ;)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg, jeg setter veldig pris på dine gode ord!

    Jeg ønsker deg en fin helg! Klem fra Sylke

    SvarSlett
  3. Er ferdig med bibliotekarutdannelsen min, men skal ta eit årsstudiuem i kunst historie har eg tenkt. Så blir det vel jobbing etter det. :)

    SvarSlett
  4. Fint bilde, og fine positive ting om deg selv. Bør nok bli flinkere til å bruke handlenett.

    SvarSlett
  5. Flott bilde!!!
    jeg mener fremdeles st du hadde gjort deg som modell! Så det så!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)