torsdag 17. juni 2010

Hva skjer`a?

Jeg lever! Jobber, trener litt, er med venner, surfer på nettet, suller rundt og får tiden til å gå. Innemellom strikker jeg også. Det eneste som er på pinnene for tiden er Kragejakken fra Nøstebarn. Har kommet et godt stykke på bolen og er nesten ferdig med et erme. Den er noe modifisert, derfor går det litt treigt. Jeg må jo nemlig bli enig med meg selv hvordan jeg skal gjøre ting ;) I tillegg driver jeg å rekker opp en jakke jeg strikket for noen år siden. Jeg har brukt den to ganger.. Ikke akkurat utslitt. Så nå skal jeg prøve meg på en egenkomponert utgave av Owls, i tykkere garn og som jakke. Ikke sikkert det blir noe av det, men det er planen per dags dato. Så har jeg lyst å strikke Skew, men jeg har ikke lyst å legge opp. Jeg burde strikket noen babysokker (siden babyen ble født i mai, og så kald som den sommeren her er så trenger den lille gutten noen varme sokker), men kommer ikke helt i gang med det heller. Jeg fortsetter med opprekkingen, og håper på å strikke en omgang eller to på jakken min innemellom :)

Opprekkingsprosjektet mitt, ermer og knapper er kommet av.

Saktestrikkende

1 kommentar:

  1. Jeg heier på deg! :) (Så ut som du trengte litt oppmuntring. ;)) Men man kan jo ikke ha samme tempo på pinnene hele tiden, er jo lov å gjøre andre ting også. :)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)