lørdag 27. november 2010

Frøken ij gjør ting hun ikke kan aka "Se hva jeg har lagd! :D"

I slutten av september skulle jeg og min forlover på spa og kjolekjøping (til hennes) i Ålesund. Men til min overraskelse så skulle vi mer enn det. Etter mye frem og tilbake - begynte å ane at det var noen ugler i mosen - så endte vi opp på Ingrids glassverksted. Der satt flere av mine venninner å ventet, og jeg skulle få prøve glassblåsing :D Det var veldig spennende, har jo aldri prøvd det før og ville jo ha et bra resultat, og veldig morsomt. Etter å ha lagd to skåler - med en viss assistanse, men det snakker vi ikke så høyt om - fikk vi sitte i de stemningsfull lokalene utover kvelden. Vi koste oss skikkelig! Og jeg vil si min forlover traff blink med tanke på utdrikkningslag ; det var kreativt, gode venner, mye skravling og god stemning! Tusen takk! :D

Her er bildebeviser fra dagen min som glassblåser:

12 kommentarer:

  1. Å så stilig! Kan tenke meg at det der var gøy å prøve.

    SvarSlett
  2. Det er det hyggeligste utdrikningslaget jeg har hørt om på lenge!!! :)

    SvarSlett
  3. Å! Det var nok kjempegøy! Det er absolutt noe jeg kunne ha tenkt meg! :)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en flott dag, og spennende å prøve nokke en ikke akkurat berre kan sette igang med heime.

    SvarSlett
  5. Så gøy, og så fint det ble!

    SvarSlett
  6. Høres ut som en superhyggelig dag! Og så gøy å få prøve seg som glassblåser da!=D

    SvarSlett
  7. Så kult! Hørtes ut som en kjempe fin og spennende dag. Veldig kreativt!

    SvarSlett
  8. en riktig god adventstid til deg og dine også;) takk for at du tittet innom;)

    SvarSlett
  9. Denne typen utdrikningslag kan jeg like - ellers er jeg litt motstander av slikt :) Regner med du hadde en fryktelig koselig dag!

    SvarSlett
  10. Det var venninnene sine :-) Og takk for tipset: nå vet jeg hvor jeg får realisert min hemmelige drøm... (man trenger vel ikke ha gifteplaner)

    SvarSlett
  11. Det hørtes kjempehyggelig ut! Og stilig brudeslør! *fnis*

    Ha en god helg!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)