fredag 24. juni 2011

Lykken er inspirasjon

Lykken er..
å starte arbeidsdagen litt senere enn vanlig,
å nyte en rolig morgen,
å få sydd ferdig sommerkjolen før man drar på jobb,
å jobbe med trivelige folk,
å få positive tilbakemeldinger fra de samme folkene,
å slutte på jobb før tiden,
å være rett utenfor Stoff og stil,
å titte på stoffer og strikker og bånd og glidelåser
- og slik bli inspirert!


<- det her var på onsdag. Tiden fløy og jeg fikk aldri publisert innlegget. I går var lykken grilling og kjærestekos, i dag at jeg har truffet nye, trivelige kollegar, fått pappa sin hjemmelagde gryte og tatt ferie.

Nå pakkes kofferten, og vi vender snart snuten mot Usa og New York. Der regner jeg med at det blir mye lykke! Jeg gleder meg! :D Jeg er plutselig tilbake mot slutten av juli. Da skal jeg vise fram noen syprosjekter, muligens noen strikkeprosjekter - og kanskje et bilde eller to fra turen.

Så god sommer, kom igjen i juli! :D


Ferie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)