mandag 8. august 2011

En liten kjøpestopp-pause

Da er det bare en måned igjen av det planlagte kjøpestopp-året mitt, og en liten oppdatering etter Usa-ferien er vel på sin plass. Før jeg dro hadde jeg en liste over ting jeg kom fram til at jeg kunne trengt, og gave meg selv en liten kjøpestopp-pause:

- dongribukse (det ble Levis fra barneavdelingen, de var nemlig lengre der. Tro det den som kan)
- selskapskjole (plommefarget kjole både jeg og kjæresten likte, og i tillegg 50% rabatt)
- piratbukse (
- sommerkjole (mer som strandkjole å regne, fargerik og likevel godkjent av kjæresten. Utrolig!)
- sjal i grønt
- sjal i rødt
- sandaler (søskenbarnet mitt anbefalte Teva, så da ble det Teva)
- joggesko (supermyke Nike-sko, kjennes ut som sokker med demping)
- ballerinasko (hvite/svarte/bruke)



Et lite bilde må til; her er selskapskjolen,
fargen er mer rødlig i virkeligheten.


Noe fant jeg, andre ting var ikke å oppdrive. I hvertfall ikke i riktig farge, fasong, passform eller komfort.. Så har vi "my guilty pleasure", et par svarte kilesko som ikke er praktisk eller veldig komfortable. Men etter 14 dager med gjentatte prøvinger, måtte jeg bare kjøpe dem. Og selv om det ikke påvirket valget om å kjøpe dem, så fikk jeg faktisk avslag på dem. Sånt er ikke feil ;)

Så kjøpte jeg en veske, men den tenker jeg ikke på som tilbehør og dermed ikke som "ulovlig", og et diadem med sommerfugler :D Så egentlig var det ikke så ille, verken den planlagte kjøpesprekken eller turen ;)



1 kommentar:

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)