fredag 22. mars 2013

Påskeferie!

Årest første måneder har gått unna i en fei, med lange dager på jobb, gitarkurs (skikkelig moro) og hverdagslige oppgaver som må gjøres i hus og heim.
Jeg fikk strikket en del småtteri i jaunar, kommet i gang med hyttekofta mi igjen og begynt på et kosesjal, men så stoppet det litt opp igjen.. Tiden strakk ikke til og arma mi plaget meg litt i perioder.

Jeg strikker litt - jamt og trutt - med er ikke ferdig med noe enda. Jeg har også sydd et lite prosjekt, som jeg skal vise fram når mottakeren har fått det. Nå skal jeg pakke bilen full av bagasje, strikking, bøker, mann og katt, så reiser vi hjem til hytta i Romsdalen. Det gledes!

Når vi møtes igjen etter påske, håper jeg at våren er skikkelig i anmasj og at jeg endelig har noe å vise fram.
Og fram til da:

Ha en strålende påske! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)