lørdag 14. juni 2008

Jeg fant..

..jeg fant denne hos Irenesol. Har sett den i flere blogger og fant ut at jeg vil prøve jeg også.

1: Hva gjorde du for ti år siden?
Da var jeg 14 år og gikk på ungdomsskolen. Hadde nok aldri trodd jeg skulle være i Trondheim som tolk 10 år etter.

2. Hvilke 5 ting har du på gjøremålslista? (Dagen i dag er snart over så da blir det i kveld og i morgen)
- strikke videre på prosjektet mitt
- se film
- høre lydbok
- se om jeg får satt på en vaskemaskin
- finne fram (og rydde vekk) gjestedyna

3. Snacks jeg liker.
Liker ganske mye egentlig: potetskruer, smash, sjokolade, salt kjeks med kremost..

4. Hva jeg ville gjort dersom jeg var milliardær.
Betalt ned lån og gitt noe til veledighet. Det hadde nok blitt en feritur på familien og så hadde jeg reist litt med min kjære. Og så ville jeg pusset opp drømmesommerhuset som står på hjemmplassen min.

5. Hvor jeg har bodd.
- oslo (84-85)
- fiksdal (85-01)
- ålesund (01-03)
- børsa (03-05)
- trondheim (05- )

Om du heller ikke har tatt den her, så oppfordrer jeg deg herved :)

1 kommentar:

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)