onsdag 4. november 2009

Blåklokkepiken

Her går livet sin vante gang, om enn i litt større fart enn vanlig akkurat nå. Strikker innemellom slagene. Er snart ferdig med en gave til en venninne, den kommer i bloggen når den er overlevert. Har også strikket et par tovavotter, men de blir ikke tovet før lua også er ferdig. Lua blir ikke ferdig før jeg får rundpinnen jeg har bestilt. Så nå venter jeg spent på postmannen. Har forresten funnet ut at jeg skal ønske meg (les: bruke julegavepengen jeg vet jeg får) harmony wood luksussettet. Tenkte på det i fjor, men nå tror jeg nok at jeg virkelig trenger det ;)

blåklokke

Her er en blåklokke som sto på plena utenfor hytta vår nå i helga.
Så jeg var blåklokkepike den 1.november!

1 kommentar:

  1. Det er jo reine sommerbilde dette her da!!!
    Jeg har også masse på pinnene, men da får man jo ingenting ferdig så fort man ønsker. Og det er de små tingene som tar mest tid...sukk!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)