torsdag 15. juli 2010

Skattekisten - et Fretex-funn


Jeg skulle egentlig kikke etter noe helt annet på Fretex, men på vei ut fikk jeg øye på en rød, fin kjole på et stativ mot døren. Og bak der hang det visst en enkel svart kjole også. Tok like godt med meg begge to for å prøve. Den røde kjolen - som ligner ganske mye på en jeg allerede har prøvd på en annen butikken, men til en heeelt annen pris - passet jo perfekt! Den satt akkurat som den skulle, og det til bare 139 kr!! Et kupp med andre ord.

Og det utrolige er jo egentlig at det svarte kjolen også passet. Den passer ypperlig når jeg skal på mer pyntete jobb-oppdrag, fin, men ikke for pyntet. Den kostet i utganskpunktet bare 69, men med 80% rabatt på grunn av lykketall, så betalte jeg den nette sum av 14 (!) kroner. Ikke rart jeg føler jeg har gjort et kupp :)


Så nå er jeg klar for både fest og jobb :)



5 kommentarer:

  1. Det er en fin rød kjole :) Ha en god sommer! Klem

    SvarSlett
  2. Wow, godt å sjå at historiane om at ein finn slike skattar på fretex ikkje berre er løgn og fanteri. Kjolen var rålekker, har veldig lyst til å sjå den svarte kjolen og eg no :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole du fann. Litt av eit funn du gjorde der.

    SvarSlett
  4. Så gøy! Kjolen satt jo perfekt på deg. Et lekkert sjal rundt skuldrene, og så er du klar for sommerfest. (Skriver hun med sjaldilla, hihi!)

    SvarSlett
  5. Det var da utrolig så heldig du var. Denne sitter jo som et skudd. Kanskje du må strikke deg et lekkert tynt sjal til?

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)