fredag 28. september 2012

Is there anybody in there?

Dere lurer kanskje på hvor det har blitt av meg?

Leting, kjøp av ny leilighet, pakking, rydding, visning, salg av gammel leilighet - og på toppen av det hele en liten betennelse i armen - har satt en effektiv stopper for mine planer om hyttejakke, Nøstebarntunika og strikkagave til nevøen (for å nevne noe).

Jeg har vært strikkefri i over 4 uker, og det har gått overraskende greit. I begynnelsen var kjøp-rydde-salgs-prosessen så omfattende at jeg ikke merket så mye til det, jeg hadde jo ikke tid til noe. Så var salget unnagjort og "alt" var ryddet ned i boden.

Det var da jeg begynte å kjede meg litt.. Høre lydbok, lese og se filmer blir litt sånn "kjedelig" etterhvert. Armen min er fremdeles ikke helt som den skal (og lista mi over strikkeprosjekt blir bare lengre og lengre..), men sy kan jeg jo. Så i går surra jeg meg til endelig å hente oppigjen den lille pulten og symaskinen min fra boda :) Bildebevis av resultatet kommer etter hvert.


Fram til da vil jeg med en oransj blomst ønske dere en fortreffelig helg - og en flott høst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)