onsdag 31. oktober 2012

Lys i mørket

Vinteren er kommet, og vi er heldigvis kommet i hus. De fleste kassene er pakket ut, selv om det gjenstår en del finsortering. Nøklene til den gamle leiligheten er overlevert, og jeg har endelig litt tid til overs. Litt må brukes til å handle gardiner, lamper og annet småtteri, og litt tid får jeg forhåpentligvis brukt til litt håndarbeid.

Apropos handling - på bildet kan dere se fatet jeg kjøpte på Fretex i dag. Den lave lyslykta kjøpte jeg også der, resten hadde jeg stående hjemme. Synes det ble rett så koselig :)

Fremdeles ikke helt god i armen, men litt lett strikking skal jeg prøve meg på nå når jeg har tid. I strikkekorga mi ligger Still ligheten min, den skal forhåpentligvis få lengre ermer, og begynnelsen på et par votter. Tror de skulle bli julegave til noen i fjor. Som dere kanskje forstår ble det ingen votter under treet - i fjor - men kanskje i år? ;)

Og kanskje blir jeg motivert til å få ryddet litt på hobbyrommet mitt også, slik at jeg kan finne fram symaskina og ta rommet i bruk på ordentlig.



3 kommentarer:

  1. Så fine skatter du har kjøpt deg.Du hadde rett i at lysfatet var i Karipia`s stil ja:) Likte lyslyktene dine også jeg.
    Magnetstripen din ligger her og venter på deg den ja. Skjønner at du har hatt nok medflyttinga,så det er ikke noe problem.Ta det når detpasser deg du:))

    SvarSlett
  2. Nå som lystiden står for døra må jeg si at jeg virkelig falt for dette lysfatet. Også så fint å kunne kjøpe litt brukt og kombinere med litt man har fra før og ende opp med noe helt nytt. Du er flink!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)