torsdag 14. februar 2013

Lykken i hverdagen

Folk flest er ikke lykkelig hele tiden. Folk flest har mange greie dager, innemellom dukker det opp noen kjipe dager og så har man de virkelig fine dagene < 3For tiden har jeg fine dager. Ingenting spesielt som tilsier at disse dagene skulle være bedre enn andre, men de er fine likevel.

Jeg gleder meg over at det nesten er helt lyst når jeg går fra bussen og inn på jobben, at jeg har en trivelig vikarkollega som jeg går godt sammen med, at dagene flyter, at jeg lærer meg å spille gitar, at jeg har ryddet vekk neglelakker jeg ikke bruker - og fått neglelakker som min kollega ikke bruker - , fått nye leppestifter og lipglosse av den samme kollegae og at jeg fant støvlettene jeg har sett på tidligere til enda mer redusert pris (og dermed var det verdt å bruke penger på). Jeg kan også nevne at jeg endelig har kommet i gang med kofta mi igjen, at jeg har drukket kaffi og lest bok i byen i dag - og at jeg trives godt i nyleiligheta. Og siden det er Valentinsdagen (som jeg ikke feirer, men lell) så må jeg jo nevne at jeg er så heldig
å ha en flott kjæreste som passer så godt til akkurat meg! < 3

Så må man bare huske på disse stundene, disse solgløttene, når de traurige dagene dukker opp, for det er jo egentlig mye å glede seg over! :)

2 kommentarer:

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)