tirsdag 26. mars 2013

En bursdagsgave overlevert..

... to igjen. Denne gaven ble overlevert nesten presis; den dumpet ned i postkassa til mottakeren bare en dag etter selve bursdagen. Og i våre kretser er det ganske så bra! ;)
Det er ikke like imponerende at de to andre gavene jeg skal gi bort i påsken er til ei som hadde bursdag 11.mars og ei som hadde 9.februar...

Men uansett, tilbake til den (nesten) presise gaven:
det var et par linfargede tøfler. Sydd av samme løper og mønster som de forrige hjertetøflene. Jeg hadde en plan om å prøve å variere og tilpasse ut i fra mottaker, og ikke lage flere like par.. men etter å ha vurdert ulike farger og blonder og kanter, så fant jeg ut at hjertestoffet nok var det som passet best. Dessuten har jeg allerede laget to par prikke tøfler.. Bildet ble tatt på badet en sen onsdagskveld etter at de endelig var ferdig og før de ble pakket inn, adressert og pyntet, de ble sendt torsdag og ankom fredag. Phu!


Hun fikk også to sauereflekser. Hun har nemlig en liten ting for søte sauer, og reflekser er det jo viktig å bruke. På Seeme.no fant jeg flere morsomme og søte reflekser av ymse slag, med gratis frakt og kjapp levering. Det står at det er 7 dagers leveringstid, men jeg bestilte en onsdags formiddag og da lå de i postkassa allerede dagen etter! Det er kjapt levert. Så det ble det to sauer til gaven og klistrereflekser til meg :)

Jeg har ferdigstilt to av påskens medbrakte prosjekter, det ene er en av de gjenværende gavene og det andre et par sokker. De blir selvfølgelig behørig vist fram senere, så følg med!

3 kommentarer:

  1. Flotte tøfler! Ingen grunn til forandring,de ser ut til å være helt supre som de er :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempefine tøfler :)

    SvarSlett
  3. Såååå søte tøfler!!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)