søndag 16. november 2008

Jeg er blitt utfordret

Jeg er blitt utfordret av Garnkurven til å svare på noen spørsmål om meg selv. Og så lite oppdateringer det er i bloggen for tiden, så tar jeg meg tid til det ;)

Hittil i år:
1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja
2. Har du feiret bursdagen din enda? Jepp, den feiret jeg i sommer
3. Kysset to personer på en kveld? Ikke på munnen i hvertfall..
4. Vært på en diett? Nope
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? Ikke i år.. tror jeg
6. Vært utenlands? Ja på Kypros
7. Hva tenker du på nå? At jeg er sulten
8. Klemt noen? Ja, ganske mange
9. Sovet i en annens seng? Ja jeg har jo lånt sengen til søskenbarn, venninner og sånt
10. Fått en jobb? Ja! :)
11. Gjort noe du har angret på? Sikkert, men er nok bare småting, for jeg kommer ikke på noe nå.

SISTE:
Den siste personen du ga en klem?
Kjæresten for litt siden
Siste personen som ringte deg? Kjæresten
Når var siste gangen du følte deg dum? Husker ikke, er ikke så viktig

8 FAKTA:
1. Hjemby? Det er ingen by, men ei bygd: Fiksdal, Møre og Romsdal
2. Alder? 24
3. Frisyre? Litt nedom skuldrene, oppklipt
4. Øyefarge? Blågrå med en liten brun flekk
5. Høyde? 178
6. Humør? Verken eller
7. Hvor vil du helst være? Vet ikke, trives her. Men kanskje uten regnet ;)
8. Hva var det siste du drakk? Vann

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:
1. Har du noen gang vært forelsket?
Ja.
2. Tror du på kjærligheten? Ja.
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Ikke på ordentlig
4. Har du noen gang knust noens hjerte? Kanskje..
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei, men jeg har falt for en som ble/er min beste venn :)
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Sikkert
7. Er du redd for forpliktelser? Nei
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Nope

FØLELSER:
1. Savner du noen akkurat nå?
Ikke egentlig
2. Er du lykkelig? Sånn omtrent i hvertfall
3. Spiser du noe nå? Nei, men jeg burde spise noe snart
4. De siste ordene du sa til pappaen din? Sikkert noe sånt som "ha det bra og hils mamma"
5. Siste sangen du sang? Jeg nynnet på en sang av Coldplay for litt siden
6. Den siste tingen du lo av? Noe kjæresten sa
7. Den siste tingen du sa? Hei
8. Den siste personen du gråt for? Er ikke sikker
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå? Kjæresten som står på en hånd mot lilla-aktige skyer. Ganske stilig :D
11. Setning du bruker mye? .. sånn at..

HAR DU NOEN GANG:
Sagt: "Jeg elsker deg"?
Ja.
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå? Tror ikke det..
Den verste følelsen i verden? Føle seg mislykket og uønsket
Framtidig datters navn? Vet ikke helt, må se hva som passer :)
Framtidig sønns navn? Samme som over

1 kommentar:

  1. Savner du ikke meg en gang i helga? ;) Har jo ikke blitt "helge-date" på oss en gang.. Men skikkelig deilig å være ferdig med arb.helg. Gleder nmeg til å se sackboy ferdig :) Nå er det mat her.. snakkes!
    Klem til deg.

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)