fredag 13. november 2009

Lykken er fredagskveldkos

I kveld er jeg alene hjemme - og jeg skal kose meg! Jeg er ferdig med arbeidsuka, rydding og vasking unnagjort, og styremøter og referater er ute av verden. Gleder meg til å slappe av og gjøre det jeg vil. Skal kose meg med litt mat før jeg skal gjøre en eller flere ting: strikke, se film, lage noe pynt, se tv, sy, skrive kort, sette inn i album, surfe eller noe helt annet. Samtidig som jeg skal gjøre noe av dette skal jeg ha stearinlys på bordet, litt musikk i bakgrunne og pepperkaker innen rekkevidde. Lykken er å kunne gjøre det man vil uten dårlig samvittighet! :)

stash

Over er litt av fangsten den uka her. Noe av det blir sikkert en del av kosen min i kveld. Plumet og sølvtråd skal bli sjal, Lerke skal bli luer og perler og metalltråden skal bli pynt. Så får vi se hvor mye jeg får gjort i kveld. Har fått bambuspinnen min i posten også nå, så nå kan jeg fortsette på tovalua mi.

Hva skal du gjøre i kveld? :)

2 kommentarer:

  1. Dette så ut som en lovende kosekveld! Gleder meg til å se sjalet med sølvtråd. Ingen dum idé det der! Hvor får man tak i sølvtråd egentlig? Har de det på vanlige strikkebutikker?

    SvarSlett
  2. Du verden!!! Har du så langt døgn, du!!! Håper du rakk mesteparten ;D

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)