torsdag 26. november 2009

Pinner i posten

Jeg har kjøpt meg Knit Pro Symphony Wood-pinner! (eller det er egentlig julegave til meg selv, for penger jeg ikke har fått enda.. hehe) Jeg bestilte fra Stakets hantverk, kan anbefales. Hadde egentlig planer om å kjøpe Luksus-settet, men fant ut at det var like greit å kjøpe de delene jeg har mest bruk for. Dessuten ville jeg ha den svarte permen til å oppbevare de i. Selv om jeg delte opp bestillingen i tre deler for å komme under tollgrensen, så sparte jeg penger på å bestille fra Sverige i stede for i Norge. Ikke verst, hva?! :) Har ikke fått prøvd de enda, men de ser i hvertfall bra ut. Har kost meg med å legge de på plass i permen og tatt noen bilder, selv om det er vanskelig lys å ta bilder i for tiden.

Harmony wood knit pro
Perm, 4 wire i forskjellige lengde, pinne # 3,5, 4, 5 og 6, pinnemåler,
ekstra lommer, 2 pinner på 100 cm # 2,5, wireskjøt og størrelsetagger.


Jeg har forresten oppdatert galleriet mitt. Har vært sløv og ikke lagt inn noe i hele år, så jeg måtte ta alt på en gang. Skal prøve å gjøre det oftere, så blir det litt mindre arbeid på meg ;) Fant ut at jeg ikke har verken heklet eller sydd noe særlige i år. Det har jo ikke vært alt for mye strikking heller, når jeg tenker meg om. Da er det kanskje med meg som med været, med jevne mellomrom er det litt tørke..

4 kommentarer:

  1. Ikke no er bedre enn å gi seg selv så flotte julepresanger! Jeg gleder meg til å høre hva du syns, for jeg står litt på spranget selv... Synd de ikke fins i tynnere pinner, som jeg bruker mest av, men det er lett å skjønne hvorfor. Mannen min satte seg nemlig på et par av miiiine , fysj å fy, sånt gjør man bare ikke.... trepinner n 3 i går, så nå må jeg til garnparadiset og skaffe nye...daaakar meg... ;)


    God helg!!

    SvarSlett
  2. Nei, nå var det lenge siden jeg har vært innom deg så jeg har tatt meg en liten runde og sett mye flott og hyggelig på veien :D. Ha en deilig dag!

    SvarSlett
  3. Kjempegrattis med flott sett :-)
    Jeg bedstiller mye derfra jeg også, og har også erfart at det blir billiger.
    For en tid siden hadde de magnetplater i samme som oppbevaringsvesken du har kjøpt... Og det er så stilig sammen når det ligger i strikkekurven ;-)
    Ha ei fin førjulstid - og nyt førjulsgaven din :-))

    SvarSlett
  4. Hvilken svensk nettside er det du handler fra?

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)