mandag 14. februar 2011

Kreative Ane

Den gangen vi gikk på skole sammen var vi fremdeles ikke hadde kommet i 20-årene, ingen var gift og vi bodde fremdeles på Sunnmøre. Nå er vi begge godt etablert i Trondheim og er godt i gang med 20-årene (er ikke helt sikker på når det skjedde.. fnis), og møtes ikke hver dag slik som når vi gikk på skole sammen. Men vi er innom bloggen til hverandre en gang i blant, og en gang i høst så jeg et nåleputeoppbevaringsglass hos henne som jeg likte. Jeg tinget på det, men det var først flere måneder senere jeg endelig fikk hentet det. Jeg fikk også med en søt liten pung på kjøpte. Den oppdaget jeg nedi glasset først når jeg kom hjem, så det var en hyggelig overraskelse :D


Om du har lyst å være med å trekningen om et gavekort hos Ane så finner du framgangsmåte her. Og på siden hennes på Facebook finner du linker til både Epla-butikken og bloggen. Ta en titt da vel :D

1 kommentar:

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)