tirsdag 28. februar 2012

Hals og sånt

Mønster: etter eget hode
Garn: ca 22 g Kid Silk
Pinne: # 4,5

Jeg har strikket en hals av restene etter Annis. Strikket i patentstrikk, med en vri, til det var tomt for garn. Jeg så for meg at den vrien kunne bli kul, men det ble ikke som jeg hadde tenkt. Får ikke halsen til å ligge helt slik jeg vil.. Det hadde kanskje funket bedre om halsen var lengre, eller i hvertfall bredere. Man lærer så lenge man strikker. Denne blir uansett lagt i gaveskuffen til jeg finner ut hva jeg skal gjøre med den.


Siste kapittel i Still light-fortellingen nærmer seg. Alt er ferdig strikket, trådene er festet og kjolen ligger nå til tørk. Så følg med, følg med, Still light kommer til en blogg nær deg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)