fredag 25. mars 2011

Lykken er de små ting



I dag kan jeg ikke plukke ut en ting som gjør dagen bra. Det er nok de små tingene.

Som at jeg har gått med musikk på ørene, i min egen lille boble.

Som at jeg har hatt god tid og kunne svirre rundt i eget tempo både i byen og på matbutikken.

Jeg har lent meg på ei handlekorg og vurdert - smilende - hvilken sjokolade jeg skulle kjøpe.

Jeg gikk forbi en gammel mann og vi smilte til hverandre. Ikke et lite smil i munnviken, men et ordentlig et.

Jeg vet hva jeg skal lage til middag i helga, og jeg gleder meg allerede til å spise.

Jeg vet til og med hva jeg skal ha på meg på bursdagsfesten i kveld. Gleder meg til å bruke sølvsko!
De matcher til og med mønsteret på toppen :D


Og med et lite spørsmål om hva som gleder deg i dag, så ønsker jeg deg en fantastisk helg!
Og husk: smil til verden, den kan finne på å smile tilbake :D


4 kommentarer:

  1. I dag fekk eg ein bunke med flotte ullfiltfirkantar i posten, masse flotte fargar som er gler megg til å klippe i. God helg!

    Ps: Beklagar at eg har gløymt øyrepynten eg skulle lage til deg, den kjem altså!!

    SvarSlett
  2. Kos deg med fargerik filt. Når vi møtes for å utveksle øredobber, så har jeg noen stoffer (les klesplagg) til deg. Tenkte kanskje de kunne falle i smak, på en eller annen måte :)

    SvarSlett
  3. Ja, et smil fra en fremmed, kan gjøre dagen til den beste!!!!
    Og så må man være flink med komplimenter til andre!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. I dag gler e me over sol! Påpskeliljun som blomstra, eit kyss frå gubben og veslejenta mi som ligg å skratta på golvet =)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)