lørdag 26. november 2011

Lykken er sløv lørdag og plutselig energi


Aah, det er deilig med en sløv lørdag.. Stå opp når man våkner, spise frokost til en episode Stolthet og fordom, strikke og slappe av. For så å plutselig få lyst til litt julevask, litt adventspynting og litt rydding og resirkluering.

Jeg hadde ingen planer om rydding og vasking. Og visst man da får unna en del sånn helt plutselig og mens man har energi og lyst til det, ja da kaller jeg det bonus :D

Ut i fra været skulle man ikke tro at det er 1.søndag i advent i morgen, men lilla lys og løper, røkelse og julecder er likevel funnet fram. Er du klar?


Bildet er fra et tidligere år,
men får lov å illustrere likevel..




2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært da!! Det er deilig når man plutselig får en uant energi som gjør at man blir litt effektiv;)
    Jeg gikk en times tur istedet jeg, noe som resulterte i kjempe møkkete bikkjer, som igjen resulterte i dusj. Det resulterte selvfølgelig i at matmor måtte dusje, og 5 store håndkler som er i maskinen. Så nå sitter jeg helt rolig. Koser meg med te, blogger og håndballkamp:) Ha en fin lørdag;)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært :) Advent kommer uansett, enten vi har pyntet eller ikke ;) Hadde egentlig planer om rydding og vasking - men de ble litt borte... Fant nemlig ut at jeg ville begynne å sy en adventsløper (som selvsagt ikke blir ferdig til i morgen)... ;) Godt at mannen i huset ryddet! Men det var godt med en "sløv" dag her også, for nå før jul er dagene ellers fullt opp til randen!

    Artig å høre om dine lappe-hus - kanskje du kan ta dem fram igjen og kombinere dem med andre farger eller stoffer?

    Ha en fin adventshelg!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)