lørdag 14. april 2012

Lykken er SOL!

Etter en lang vinter, og en grå og kald påske er det digg med litt sol! Vi hadde begge fri i går, og selv om jeg opplevde litt gruff på morgenen i går, så var det ingenting som ikke skravling med kjæresten, følelsen av solbriller på nesa og sola i ansiktet ikke kunne kurere :D


Vi nordmenn har nok et spesielt forhold til sola. Bildet over passer i hvertfall fint til mitt forhold til sola.
Jeg <3 sol! Spesielt på våren når det er lenge siden vi har sett mye til den. Da gleder vi oss over sola som gjør alt lysere, som endelig begynner å varme og som får snøen til å smelte og blomster til å dukke opp. Det ser ut som dagen i dag også blir fint. Det skal nytes!

4 kommentarer:

  1. Takk for koselig helge-hilsen :) Så artig bilde med sol i hjerteform! Ja, det er godt å nyte sola, i akkurat passe mengde! I dag satt jeg litt ute i sola som merkelig nok tittet fram gjennom et hull i en av de mange mørke skyene på himmelen!

    Ha en fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  2. Sola skinner! I dag håper jeg på litt strikking i solveggen. Det er balsam for sjela. :)

    SvarSlett
  3. Ja, det er deilig når sola skinner! Her har vi tilbrakt hele helga i solveggen og bare nytt å kjenne at den endelig har begynt å varme :)
    Ha en fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  4. Her hadde vi et nydelig vårvær men så kom snøen igjen. Dvs den legger seg ikke på bakken, men gjør det litt surt. Jeg lengter etter sol og varme :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)