fredag 30. mars 2012

Dagens tips - pasta med kylling og bacon

Her er en rett jeg fikk servert i høst, og som virkelig er blitt en hit hos meg.


Du trenger:

kyllingfilet
bacon
paprika
purreløk
matfløte
pasta
salt, pepper og timian

Skjær kylling, bacon, paprika og purre i biter. Stek først baconet og legg det til sides.
Stek kyllingen, tilsett så paprika og purra. La det frese en stund før du heller over matfløten. Tilsett baconet, og la det småputre litt. Smak til med salt, pepper og godt med timian. Kok pasta, og server :)

Hvitløk funker også fint i denne retten. Og basilikum kan fint erstatte timian for de som foretrekker det.

Og med dette ønsker jeg dere en flott påske!

2 kommentarer:

  1. Denne retten har eg også fått servert ein gong, og den var kjempegod! Fint du kom med oppskrift, for då kan eg lage den sjølv også :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes virkelig godt ut ;)
    Den må vi prøve heime også. Kanskje jeg skal overraske pappa en dag?
    Han elsker jo hvitløk da ;)
    Klem fra mamma <3

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)