søndag 15. mars 2009

Musikk-utfordring

Jeg har fått en musikk-utfordring av Baddie og MirreVirre. Poenget er å svare på spørsmålene under:

MUSIKK_ADWARD

1.Tidenes Norske låt
2.Den beste fest låt
3. Din fineste rolige låt
4. 80 tall`s sang
5. Nevn en sang og hvorfor

Synes egentlig den her var litt vanskelig.. Jeg har jo ikke bare en favoritt. Men her er de sangene jeg valgte ut i dag (i morgen hadde det kanskje sett annerledes ut):

1. Her kommer vinteren av Jokke og Valentinerne (Ingrid Olava sin versjon er også veldig fin)
2. Fuck you very much av Lily Allen
3. Lost av Michael Buble
4. White wedding med Billy Idol
5. Enter sandman av Metallica. Er nok min klare favoritt blant alle Metallica-sangene. Har gode minner til denne sangen fra videregående, stående på en stol syngende av full hals sammen med en venninne:)

Så skal jeg vel egentlig sende den videre.. Tror jeg gjør det slik: har du lyst, har du lov :)


Eventyret om Baroness-bereten var ikke forresten ikke helt over. Hverdagen kom overraskene fort på jenta og den nye lua. I løpet av den første dagen gikk elastisiteten ut av ribbekanten og lua satt ikke så veldig godt lengre. Dette kunne fort blitt slutten på dette eventyret, men svart strikk reddet dem begge. Tråklet inn tynn, svart strikke øverst og nederst i ribbekanten og nå sitter lua som et skudd. Så det ser ut som vi skal få et langt og godt liv sammen lell ;)


Og selv om det er en uke siden forrige oppdatering så er jeg her enda. Er inne i en periode der jeg leser veldig mye og da blir det ikke så mye tid til strikking. Dessuten så har jeg jo andre ting å gjøre også, som jobb, kjæreste, venner og trening. Men når bare inspirasjonen og tiden er tilbake så kommer det nok noe hobbyrelatert her også. Holder for øyeblikket på med et par sokker til meg selv. Er ikke ferdig med en sokk enda og det går litt treigt, men heldigvis så trenger jeg de ikke på en stund enda :)

2 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Ser du er opptatt for tiden, det er bra det!!! Og historien om lua endte jo godt! jeg rakk opp en lue, jeg, som endte i mange flere luer. ganske greit, egentlig!
    Ha en super uke!!

    SvarSlett
  2. Hei hei. Takk for en koselig hilsen. Fine sokker du har strikket i forrige innlegg og en morsom musikk utfordring. Bra at historien om lua endte så bra. Kjempe fin lue er det. Snart er det helg. Kos deg! Klem

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)