onsdag 25. mars 2009

Tøfler

Mønster: fått av en venninne
Garn: 65 g dobbel tråd Silja
Pinne: #4

Fikk dette mønsteret av en venninne - som hadde fått det av sin mor, som hadde fått det på jobb osv - og fant ut at jeg måtte prøve det. Fulgte oppskriften, men likte ikke hvordan det ble under foten. Så jeg tok opp igjen et stykke og strikket etter eget hode. Passformen ble bra, men det ble litt for mange tråder å feste. Så jeg driver å pønsker på andre måter å få tøflene mer sånn som jeg vil ha dem. Får se om jeg gidder eller om det blir med tanken :)

Tøffel 2Tøffel


10 kommentarer:

  1. Dei var jo kjempe søte!

    SvarSlett
  2. Fine tøfler, synd de ikke var gode under foten da. Men det kan jo bli en fin utfording å fikse på oppskriften. Bra alternativ til lommetøfler, de der tar vel ikke store plassen i vesken.

    SvarSlett
  3. dei var jo heilskjønne då!

    SvarSlett
  4. Kjempesøte tøfler. Ser deilig ut å ha på seg:)

    SvarSlett
  5. De tøflene var herlige. Litt jentete og det er jo alltid bra:)

    SvarSlett
  6. Jeg synes tøflene dine ble flotte!

    SvarSlett
  7. Så fine tøfler! helt spesielle!!
    Jeg har oppskrift på noen heklede noen, som jeg tilogmed har heklet på, men jeg er ikke ferdig med tøffelen når oppskriften sier "så fester du alle trådene og syr sammen"......skjønner ikke hva jeg har gjort feil...he he
    Ha en kjempefin uke, IJ

    SvarSlett
  8. Fin fasong, ser veldig gode ut!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)