søndag 2. mai 2010

En foregangskvinne ;)

I forrige uke så jeg plutselig ei på jobben som hadde en genser som lignet veldig på min genser. Forskjellen på de to genserne var at hun hadde akkurat kjøpt sin og jeg strikket min for 5-6 år siden. Kanskje jeg er forut for min tid? ;) Må forresten få si at det er den første genseren jeg noen gang strikket. Jeg hadde ingen oppskrift, men et bilde i hodet. Sammen med håndarbeidslæreren på folkehøyskolen prøvde jeg meg fram. Resultatet ble bra det (selv om jeg ikke akkurat har brukt den så mye.. Litt usikker på hvorfor det igrunnen)!

Om dere vil sammenligne min genser med Gina Tricot sin så kan dere kan bare se selv :) Edit: det er visst ikke mulig å linke direkte til en genser. Men om du gidder så trykker du på genser og cardigan, velger hvit på fargekarte, så er det den siste genseren der.





3 kommentarer:

  1. Så stilig! Du skulle ha tatt patent! ;) Kunne tjent deg rik! ;) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Veldig fin genser, og du burde jo bruke den oftere. Kaller det foregangskvinne, ja.

    SvarSlett
  3. Så fin denne genseren var! Imponerende for en som aldri ahr strikket en genser (bare andre småting) :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)