lørdag 23. oktober 2010

Mini Palett

Mønster: eget
Garn: 46 g Mini Palett pr par
Pinne: # 3

Jeg strikket sokk nr 1, og så nr 2. De ble i grunnen ganske forskjellige. Og jeg hadde jo garn til et par til, så da strikket jeg nr 3 og 4 også. Under ser dere sokkene i den rekkefølgen de er strikket. Jeg må innrømme at jeg fjernet noen meter før sokk nr 3, får at den skulle bli mer lik nr 1. Og jeg vurderte om jeg skulle begynne inni eller utenpå nøstet på nr 4 (der gjorde jeg forresten "feil" valg, for de hadde blitt likere om jeg hadde begynt innenfra... ), men har ellers bare "fulgt" nøstet. Nå er fire sokker ferdig, og nr 1 og 3 ble ett par og nr 2 og 4 ble det andre paret. Så er det bare å bestemme seg for hvilket jeg har mest lyst på.. Kanskje det vanskeligste valget?


5 kommentarer:

  1. Kjempefine sokker, og veldig forskjellige. Ser nesten ikke ut som det er fra samme fargenummer :) Synes begge par var fine, så kanskje du må ha to?

    SvarSlett
  2. Så fine sokker du har strikket. Lkte veldig godt fargepaletten og overgangene!

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Jeg synes sokkene er kjempe fine! Det er jo fint at de ikke er helt symetriske;)

    SvarSlett
  4. Tøffe sokker alle sammen, og hvorfor skal de være like!!

    SvarSlett
  5. "Læsta" kaller vi dem i nord, de hjemmestrikka sokkene våre :-) Det blir aldri nok av dem, og aldri så fin som dine!

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)