fredag 1. oktober 2010

Kjøpestopp - 1 måned

Da har jeg hatt kjøptestopp i 1 måned. Jeg har ikke kjøpt noen ting, og har heller ikke vært fristet , men så har jeg vel strengt tatt ikke vært noe særlig i butikker heller da. Har kikket på undertøy, men det er en del av unntakene - i tillegg til at man bare gifter seg en gang og dermed er en gyldig grunn ;)

Jeg fortalte i 1. innlegg at jeg skulle på byttekveld. Planen var å få med seg minst mulig hjem, men det ble nok med litt mer enn jeg hadde tenkt. Men alle de lilla og grønne tingene ropte veldig høyt på meg. Og mange av dem hadde akkurat den fasongen jeg liker så godt (det er derfor jeg plutselig har tre som er veldig like, der to faktisk er identisk, bare i forskjellige farger). Noe av det jeg plukket med meg vet jeg ikke om jeg kommer til å bruke, i så fall sender jeg det videre. Fikk med meg en bukse også, akkurat slik farge og fasong som jeg har tenkt på en stund (men faktisk vært flink å latt være å kjøpe). Tror både jeg og venninnen min var overrasket over at den passet. Hun er tross alt en del kortere enn meg, og buksa var jo faktisk nesten for lang..

Så har jeg planer om å farge noen klær. For jeg liker egentlig fasongen, det er bare fargen som er feil. Så da kan jeg forhåpentligvis begynne å bruke de igjen. Visst jeg ikke bruker dem da heller, så må de gies vekk. Nå skal det bli litt mer "vinn eller forsvinn" i klesskapet mitt. For det er alt for fullt. En annen jente som også har kjøpestopp, om enn på andre premisser enn meg, er Ida Victoria. Ta gjerne en titt, kanskje du blir inspirert du også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)