mandag 11. januar 2010

Pakke i posten :)

Jeg var så heldig å bli trukket ut som heldig vinner inne hos Anita K :) Så når jeg kom hjem fra helgeturen vår til Sandnes/Kristiansand så lå det pakke i postkassen. Inni lå det 3 nøster Baby Silk! Det er et garn jeg ikke har prøvd før, så det blir spennende :D Må nok pønske litt på hva de skal bli, men noe deilig blir det nok. Om noen har tips til hva 3 nøster passer til så bare legg igjen en kommentar :) Tusen takk, Anita K, super gave! *klem til deg*

Gave fra Anita K


1 kommentar:

  1. Så flott at gaven er kommet frem, håper du finner deg noe passende å lage av disse nøstene.. Kanskje en myk hals er tingen, selv om det nå ikke er sååå kaldt lenger. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si at 5 minus er behagelig, men det er rart hva man venner seg til :) Ha en flott dag, klem

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en liten hilsen :)